Fizjoterapia, masaże, zabiegi fizykalne

kobieta na masażu

Fizjoterapia, masaże i zabiegi fizykalne to zabiegi, które oferujemy w swoim gabinecie. Zajmujemy się zaburzeniami i schorzeniami narządów ruchu. Pacjenci pojawiają się u nas z różnymi problemami zdrowotnymi. Staramy się pomóc pozbyć się bólu lub chociaż zmniejszyć jego nasilenie.

Jakie dolegliwości powinny zaniepokoić?

Często pacjenci pojawią się zbyt późno i muszą poświęcić na terapię więcej czasu, dlatego warto poznać niepokojące objawy wcześniej.

Należy zwrócić szczególną uwagę na:

• bóle kręgosłupa,
  • sztywnienie barków,
  • bóle w okolicy lędźwiowej,
  • drętwienie kończyn,
  • bóle spowodowane nadmiernym uprawianiem sportów,
  • problemy z ruchomością szyi, kończyn górnych i dolnych.

Obecnie pacjentami wymagającymi najwięcej pomocy są ludzie starsi oraz pracownicy biurowi spędzający cały dzień na krześle przed komputerem. Ludzie młodzi z problemami dotyczącymi kręgosłupa czy obręczy barkowej to bardzo niepokojący obraz, dlatego przykładamy również szczególną uwagę do profilaktyki. Staramy się zachęcić naszych pacjentów do terapii w naszym gabinecie, a następnie do samodzielnych ćwiczeń w domu.

Jak walczyć z bólem?

Dążymy do tego, aby nasi pacjenci nie maskowali objawów tabletkami przeciwbólowymi, ale korzystali zabiegów fizykoterapeutycznych oraz właściwej fizjoterapii, które w dłuższej perspektywie mogą przynieść odpowiednie efekty.

fizjoterapia kolana

Fizjoterapia